IYAP – Pokud jsi připraven – info

Zdravím vespolek,

pohybují se tu ještě nějací příznivci povídky Pokud jsi připraven? Ze třetí knihy mám prozatím připraveny včetně betace a korektury tři, možná čtyři kapitoly, které by mohly jít do prázdnin ven, pokud byste měli zájem. Nebo si raději počkáte, až toho bude víc?

Jsem trochu nerozhodná, tak by mě zajímal váš názor. 🙂

Vaše Row

Posted on 1.6.2018, in Nezařazené and tagged . Bookmark the permalink. komentářů 8.

  1. Já bych to nechala nejraději na tobě, 😀 Ale jestli mám hlasovat, tak říkám teda, hoď to ven. 🙂 Já měla hlavně vždycky chuť zeptat se, jak to uděláš … no víš …,na konci. Nevyhlásíš soutěž o nejlepší happy ending? 😀

    • O tom konci vedeme s Hanetkou sáhodlouhé rozpravy. Také má sto chutí (nechat) něco dopsat. 😀
      Po pravdě jsem četla jen jeden alternativní konec v ruském podání, a to tedy byla docela tristní záležitost. Ale třeba by české autorky/autoři byli kreativnější, a hlavně soudnější.
      Nejsem si jistá, jaký by o takovou akci mohl být zájem. Po pravdě nevím, jaký je vlastně zájem o tuhle povídku.
      Uznávám, že dokáže člověka odradit svým charakterem – ale když ona je ve své podstatě tak úžasná! 😉
      Možná ve středu bych mohla něco vyhodit ven – speciálně pro tebe. Díky za reakci na dotaz. ❤

  2. Mimojiné, já fakt vůbec nechápu, jak vy to holky děláte, že zvládnete přeložit něco tak … no rozměrného. Tím chci říct, že ti moc děkuju, protože já si prostě nai neumím představit kolik je zatím práce. Díky, díky. ❤

  3. Jeden přeživší příznivec se hlásí! 😀
    Já se přidávám k belldandy, nechala bych to na tobě. Určitě vydržím ještě chvíli čekat, ale pokud se rozhodneš začít povídku publikovat už teď, rozhodně si nebudu stěžovat. 😀 (No dobře, nemůžu se dočkat, tak je to.)
    A upřímně děkuji tobě i betě, že tomu věnujete ten čas a energii.

  4. Profesor

    Ahoj,
    já četla úplně na začátku. Nechala jsem toho proto, že jsem si chtěla počkat na celý příběh v kuse. Hodně by mne totiž mrzelo, kdyby můj oblíbený příběh nakonec zůstal nedopsaný. Takže budu ráda, když příběh přeložíš. Potom si ho přečtu vcelku a okomentuji;-)

    Teď Ti vřele děkuji za překlad.

    • Rozumím ti. Ale toho se bát nemusíš. Jestli něco nesnáším, tak je to nedokončená práce. Nejspíš mi to bude ještě chvilku trvat, ale rozhodně se kousnu a tenhle příběh se svého konce dočká. 😎
      Otázka je, jestli k němu uspořádám nějakou tu následnou výzvu nebo ne. 😉

  5. Byla bych moc rada kdyby ta krásná povídka měla konec.

Napsat komentář